Email: info@trisilia.gr
  • 0
Email: info@trisilia.gr

Επιστροφές

Γενικοί Όροι Επιστροφών (εκτός ελαττωματικών)

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, με επιστροφή στο eshop. Δεν επιβαρύνεστε με μεταφορικά έξοδα (ισχύει για παραγγελίες εντός Ελλάδας). Το προϊόν ή τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους.

Σε περίπτωση επιστροφής στο eshop είναι απαραίτητο μας ενημερώσετε με email για την επιστροφή. Σε περίοδο εκπτώσεων τα εκπτωτικά είδη αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά προϊόντα, καθώς επίσης τα προϊόντα που βρίσκονται σε Προσφορά καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου αλλάζονται μόνο με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπορούν να αλλαχθούν με άλλο είδος, ή να σας γίνει επιστροφή χρημάτων.

Σας επιστρέφουμε το ποσό της αξίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων και των εκπτωτικών προϊόντων. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά και δεν μπορεί να υποστούν φθορά κατά την μεταφορά τους. Οι αγορές που έχουν γίνει με κάρτες δώρων ή έχουν αποσταλεί ως δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα, αλλά δεν μπορούν να εξαργυρωθούν για μετρητά. Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός των όρων της πολιτικής μας δεν θα γίνονται δεκτές. Η διεύθυνση επιστροφών στο eshop είναι: Σ. Τσάντζου 30, ΤΚ 41334, Λάρισα (Σωκράτη Τσάντζου).

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 6980093239

Πως επιστρέφω το προϊόν στο eshop της Trisilia;

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε αρχικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@trisilia.gr αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής τους.

Καλέστε την courier και επιστρέψτε το δέμα στην αποθήκη μας στην διεύθυνση Τσάντζου 30, ΤΚ 41334, Λάρισα, ΕΛΛΑΔΑ με χρέωση δική μας, δηλαδή στον λογαριασμό Trisilia E-shop.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Όλα τα προϊόντα Trisilia περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα και το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 6980093239 ή μέσω e-mail στο info@trisilia.gr
Τοποθετήστε το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία. Καλέστε την courier και επιστρέψτε το δέμα στην αποθήκη μας στην διεύθυνση Trisilia, Σ. Τσάντζου 30, ΤΚ 41334, Λάρισα, ΕΛΛΑΔΑ, με χρέωση στον παραλήπτη, δηλαδή το Trisilia E-shop.

H Trisilia θα αναλάβει είτε να σας αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα καινούργιο (αναλόγως του αποθέματος) είτε να σας κάνει επιστροφή των χρημάτων σας.
Στην περίπτωση της αντικατάστασης, θα χρειαστούμε 3-5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής έτσι ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία και αποστολή του νέου προϊόντος.
Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων, αυτή θα εξαρτηθεί από τον τρόπο πληρωμής με τον οποίο έγινε η αρχική αγορά. Δηλαδή, η πληρωμή με αντικαταβολή θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφής, η πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα θα επιστραφεί στην κάρτα σας και ομοίως η πληρωμή με PayPal θα επιστραφεί στον PayPal λογαριασμό σας.

Πως θα γίνει επιστροφή των χρημάτων μου;

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της αξίας της. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής τον οποίο είχατε επιλέξει. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με επιστροφή των χρημάτων μέσω Paypal, είτε με κατάθεση του ποσού εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφ’ όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή.

Τι ποσό θα μου επιστραφεί;

Θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και των τυχόν εξόδων αποστολής.